Tuesday 21 January 2014

Mungkin baginya shopping umpama terapi tapi bagiku......

Setakat nak temankan shopping aku tak de hal , oh no please jangan ajak aku  window shopping .Sejujurnya I hate window shopping. Nasib baiklah kami sekeluarga satu kepala..Style kami , ada duit kami berjalan , takde duit duduk rumah diam-diam.*bapak ko punya stylo*  Hari ni aku malas nak pergi kerja tetiba rasa macam nak lepak kat rumah. stylo tak?

Yuyi suka butik makcik Doroti perkins Setia City Mall selain dari  pak tiri laki mak dia punya butik  katanya kat sini  mesra pelanggan tak macam doroti perkins JJ Bukit Tinggi. Adik dah besarlah dah pandai rasa boring menunggu akak pilih baju.
Tapi kalau dapat upah takpe la  kan: )

Shopping & makan sinonim dengan  wanita
happylah tu dapat shopping
Tersalah order. Adik tengah selsema aku tak sepatutnya  orderkan  dia  ais blended
pumpkin soup & dua set free (buy 2 free 2) kalau tak silap aku. Itu yang bestnya makan kat Delicious Cafe Setia City Mall
Aku dengan adik order menu yang sama Hainanese chicken chop
Muka orang tengah selsema












Tarikh : 4 January 2014, Sabtu
Lokasi : Setia City Mall, Delicious Cafe, Dorothy Perkins




Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )