Tuesday 28 January 2014

Rindu bertamu dihati bukan di abu dhabi

Apa kena dengan aku ni, semakin hari semakin malas nak update blog.Haishh....tak boleh jadi ni dah elok -elok Allah SWT bagi rezeki dari Nuffnang dek kerana kemalasan aku last last  habuk pun tak de. .Lepas ni kena rajin update, dah berlambak entry dalam draft..

Berbalik pada tajuk entry ; Hari selasa minggu lepas aku MC ,  kebetulan cuti gula-gula hacks jatuh hari yang sama jadi aku ajak  dia dengan akak  pergi makan tengahari sama.
 my peberet mee hailam dengan cili jeruk
yuyi makan bihun hailam.Abaikan bekas lada sulah yang agak berdanau disitu .kah kah kah
bihun hailam udang besau ko mampu
Akak dan adik. Dah dekat sebulan tak jumpa adik. Rindu. 

Lepas perut kenyang keluar shopping bahan untuk membuat kek kat BS bakery
Aku beli kotak kek dia pun nak beli jugak
Entah apa nak jadi dengan yuyi ni,takde lah mahir sangat membaking  kek, kek cawan dan seumpama dengannya tapi setiap kali nak membaking ,kelengkapannya mengalahkan orang meniaga kek










Tarikh : 21 January 2014, Selasa
Lokasi : Restoran Cathay Bar@ Sin Kok Thye Coffee Shop ,Taman Kem Port Klang
BS.Bakery, Taman Bayu Perdana , Klang








Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )