Sunday 2 November 2014

Fish 'n chip sedap di The Manhattan Fish Market

Salam Ahad,

Sedih tengok blog sendiri terabai. Bila tengok hampir 30 CPUV campaign nuffnang yang hinggap terasa diri tak menghargai pemberian Nuffnang. Tetiba teringat masa mula berblog ,satu CPUV campaign hinggap kemain suka  macam dapat  emas. Hehehe kelakar bila ingat saat tu. Hopefully lepas ni akan lebih rajin mengupdate blog .#noteuntukdirisendiri

Tinggalkan dulu cerita Nuffnang. Aku nak cerita aktiviti  hari Jumaat.  Hari jumaat tu aku ambil cuti sebab nak melawat abang sado (gula-gula hacks)accident .Kasihan abang sado ,kalau ikutkan hati mahu saje aku kerat 14 si KEL  tu. Pakkal lah .....malaslah nak cerita nasi dah basi,kalau jadi bubur boleh jugak di makan lagi ye dak.

Seriau tengok luka abang sado apatah lagi nak cuci luka dia,memang tak lah. Aku ni  bab cuci najis okey lagi kalau bab cuci luka aku surrendar. Selalunya bab cuci luka aku serah kat  yuyi .Lepas setel yuyi cuci luka abang sado dan siapkan apa patut terus gerak hantar barang kepada pelanggan yang dikasihi.hehehe.Dah setel semua barulah boleh  JJCM di The Manhattan Fish JJ Bukit Tinggi.


Adik buat muka lapar


Pasal minuman serah pada adik.Haishhh kali ni dia order air gummy bear. Kadang -kadang  nama yang indah tak semestinya menjanjikan kesedapan .



Tartar sauce & cili sauce 

4 in -tastic starters [fried country  mushroom, fried calamari, cranberry coleslow & chilled seafood mixed.
Tak sah kalau yuyi tak order starters yang akhirnya aku yang kena perhabiskan,arghhh geram.


Adik susah nak berpisah dengan nasi ; Mediterranean  baked fish


Yuyi order Fish 'n chip  with the marvelous cheesy chips


Dory Fish 'n chip -light ,sedap tak terkata,cik senah happy
Alang-alang pergi JJ, shoppinglah sekali barang dapur


















Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )