Thursday 17 July 2014

Rezeki Ramadhan ; NUFFNANG come to makcik


 Duit tak datang dari langit ,kalau nak duit kenalah usaha  sikit dik nun. Kalau nak dapat CPUV dari Nuffnang kena rajin update entri. Syukur Alhamdulillah semenjak  berblog merasa gak aku duit Nuffnang 2 bulan sekali, saper nak bagi dik nun. Last aku cash out Nuffnang hari tu  dalam bulan 4, Harap harap lepas Raya ni boleh cash outkan lagi . Okeylah, cukup setakat ni je,akhir kata Majulah Nuffnang untuk Blogger, jangan lupa slogan "Majulah Sukan untuk Negara" ek eleh tetiba
 



 


 Klik untuk tumbesaran berganda














Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )