Tuesday 18 March 2014

Koleksi restoran Pilihan Keluarga ; Special beef noodle

Tengahari semalam , setelah  selesai  segala urusan aku di KWSP Shah Alam  Yuyi  ajak lunch kat Asiari SACC Mall.  Aku suka makan kat sini sebab  boleh lepak lama-lama dan borak sampai lebam , tak de siapa yang kacau . Bila perut terasa lapar , tekan je loceng nanti waiter datang..Makanan  kat sini boleh tahan sedap jugaklah ,menu pun meriah dan murah.

Naik lunyai buku menu, punyalah ganas
minuman kami , watermelon juice & orange juice.
Apahal tangan yuyi tu, macam nak menyanyi sepohon kayu daunnya rimbun lebat buah serta bunganya...................na na na na na. Yuyi minum je sebab  masih kenyang lagi.
Special beef noodle soup sebelum ditabur dedaunan dan sayuran, mak aiiii mangkok sikit punya besar.
Special beef noodle soup complete ,nampak aje simple macam water wash hand tapi sedappp , puas lah makan.

















Tarikh : 17 March 2014, Isnin
Lokasi : Asiari , SACC Mall Shah Alam















Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )