Monday 16 December 2013

aunty suggest ; Siam Coffee & Dining @ Subang Parade & Uncle Lim's Curry Puff

Aku cakap kat Yuyi ,  tak payah lah  cari  Goggle dengan  Swim Trunk  untuk adik nanti adik tak pakai pun..Yuyi  memang budak  tak makan saman.Degil  tapi degil bertempat, petang sabtu tu jugak dia ajak aku pergi Subang Parade mencari goggle dengan swim trunk.  InsyaAllah esok lusa  dah kahwin & beranak pinak kuranglah sikit  degil dia tu.  Sebagai ibu aku sentiasa mendoakan yang terbaek untuk mu  anak -anak.
Akak & Adik  Co
budak yang baru nak belajar pakai swim trunk, tu pun nak pakai swim trunk  yang longgar je
Sorang menerai swim trunk, 3 orang yang berkerumun
Lepas Yuyi dapat apa yang dihajati, dia  bawak kami makan kat Siam Coffee & Dining.
Goggle adik. Adik  dan akak  pantang jumpa air mesti nak main air
budak degil buat muka tak bersalah : )
Aku makan Thai style fried kuey teow, seriously sedap
Akak dan adik dah  kenyang dia cuma ratah deep fried butter prawn
Lupa dah nama  benda ni ,kalau tak silap aku  Banana tempura with ice cream . Ni yuyi yang order .Sedap sangat , tak cukup sepinggan
Adik tak boleh makan banyak makanan bergoreng dan berminyak  nanti adik  batuk. Mak, abang dengan akak tak pe : )

Rambang mata tengok menu kat sini  tetiba berkenan  dengan nasi goreng seafood, aku suruh yuyi tapau dua bungkus.  Sebelum balik kami singgah sekejap  beli curry puff  yang didalamnya ada telur rebus  dan chicken porridge Uncle Lim's . Sorry ,aku lupa nak snap gambar curry puff dan porridge.









Tarikh : 7 December 2013, Sabtu
Lokasi : Subang Parade, Siam Coffee & Dining
Peristiwa : Jalan-jalan cari




Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

No comments:

Pengikut Tegar : )