Monday 16 December 2013

Jangan marah ye Ani sup utara........................

Sesekali lepak anak beranak kat Wisma PKNS Shah Alam  sambil makan bihun sup utara di Ani Sup Utara   seronok jugak. Pada aku......Wisma PKNS ni peaceful & happening  place to lepak lepak  ,  banyak makanan , banyak produk-produk IKS orang melayu dijual di sini pendek kata, rambang mata semua nak beli.
Kecerian jelas  terpancar dari  riak air muka  adik selepas mendapat cd bijak solat
Lepas ni adik kena kurangkan aktiviti menonton cd karton & main play station
Sejujurnya aku memang tak berkenan dengan bihun sup yang mengunakan sup yang tidak terlalu panas
biasa lagi tangan yang menuang kicap cili  tu......................
Tak de angin tak ribut tetiba je gula-gula hack nak makan laksa
Adik suka sangat minum teh o limau ais
Mengundang kemarahan !!! bila kena  minum  minuman panas yang mengunakan  air yang tidak  terlalu panas.












Tarikh : 7 December 2013, Sabtu
Lokasi : Wisma PKNS , Ani Sup Utara
Peristiwa : Jalan-jalan cari cd








Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

No comments:

Pengikut Tegar : )