Wednesday 28 November 2012

Hari sabtu ; kerja gila...apa lunch kat paris dinner kat New York tak lah.......

Langkawi, Kelantan,Terengganu, kedah dan beberapa buah negeri lagi aku belum jelajahi korang rasa ada ke patut kalau aku nak jelajah Paris dengan New York. Mana aku nak korek duit pergi jelajah kedua negara tu.Kemampuan  aku setakat  jelajah dalam Malaysia je ,luar  Malaysia tunggu aku berjaya dalam perniagaan shopie . Daftar jadi ahlinya  idak  tetiba je nak berjaya dalam perniagaan...........

Berbalik cerita pasal lunch ; aku lunch kat PD tu boleh percaya  tapi yang negara luar dari Malaysia korang  jangan percaya .ha ha ha Mulanya aku nak bawak anak-anak mandi sungai   tapi atas sebab tertentu aku tukar rancangan ke pantai.Orang pegi laut waktu pagi, anak-anak aku ni lain plak  , dah nak petang baru nak berangkat ke PD.aku dah biasa dah.keja gila...............
Motip muka macam tu?       Entah apalah yang dorang bualkan?
        Muka lapar : ) hari tu dorang semua beli nasi ayam.aku je sabar menunggu  masak lomak cili api
      Baru aku tahu yang ni roti gulung : )
       Abaikan handbag  berbunga makcik senah tu : ) sila fokus kearah tangan Firdaus.      Kasihan anak aku sorang ni, begitulah gayanya  bila dia makan nasi mengunakan tangan
       Hai ! gula-gula hack        Hai! pantai PD aku datang .Mandi  laut tapi yang tak bestnya masa nak bilas badan . lemas.sss.....
       Budak yang kalau dah masuk dalam air memang susah nak panggil naik ke darat      apasal ko hitam sangat ni dik
      Jonker walk aku datang lagi, Aku bertanya kepada diri sendiri"Ada apa  dengan Melaka."Aku tak punya jawapan untuk soalan tu.Cuma satu je yang korang patut tahu  Melaka sentiasa bermukim  dihati aku.*bajet retis*
      kehidupan ni penuh dengan kejutan .bertolak dari rumah pukul 2 sampai PD lebih kurang 4.30 petang  lepas tu pukul 6.30 petang bertolak ke Melaka , dari melaka pukul 11.30 malam sampai lebih kurang  2 pagi tak kejutan kata kau? : )

      Abaikan peha gebu amoi tu, sila fokus kepada gula ketuk.Tetiba aku teringat zaman  kecik-kecik dulu : ) "mak , nak gula ketuk sebungkus."mak pun jerit-jerit  panggil apek jual jual ketuk  yang sedang mengayuh basikal tua yang pada masa tu lalu depan  rumah jiran.
       Abaikan sekali lagi handbag  berbunga makcik senah.yuyi  nak beli cekak lagi oh tolonggggg , baru je dua hari lepas dia beli cekak kat sini    ,  
      Abaikan cekak rambut hijau  baju purple, pop look mah.ha ha ha 
      cantik tak saya?
      Hai!! Aik Cheong pukul 12 malam anak aku sanggup bersidai di  belakang kedai yang menjual kopi kau  ni macam  kalau kau tak ambik anak aku jadi duta kopi produk syarikat   aku tak tahu  nak cakap apa lagi?

Pesanan khidmat masyarakat penyayang

Doc.Faiz      ; cik ina belum pernah lagi makan restoran yang doc sebut tu.Pasal gula-gula hacks  tu hanya nama samaran je,Norh     , terima kasih kerana sudi datang ,akak baik seadanya, ELL    , cik ina merindui kamu, Business woman harap maju dalam bisness, kantin makcik  aku rindu kamu : ), Nieda   , InsyaAllah cik ina save link ko. Anoy yang  cakap makcik belum insaf semoga Allah SWT ampunkan dosa kau dan aku , haish entah entah kau lelaki yang sentiasa dibelakang wanita yang hipokrit tu: (Anoy ni minat sangat baca blog makcik tempe yang dah tua lagi belum insaf  ni.Spesis orang macam ni aku pelik, kata  tak suka kita tapi berminat gak nak  tahu kehidupan kita.Akhir sekali  LW bukan LV I miss you so much.












    

     





  Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

No comments:

Pengikut Tegar : )