Wednesday 24 April 2013

Ole -Ole Bali-Empire Gallery Shopping Mall , Makan sekadar mengalas perut saje

Bersambung  dari  sini....sebelum  menghabiskan masa di sini kami mengisi dulu perut yang lapar  di Ole-ole Bali. Ni kali pertama aku makan makanan  bercitarasa Bali."Mak , makanan kat sini  dah banyak diubah suai mengikut citarasa tekak orang kita.Masa aku kat Bali dulu tekak  ni memang  susah  nak telan makanan dorang."Terang yuyi bersungguh-sungguh."hurmm ye ke,cuba dorang buh cili api sepikul mesti kena ngan anak tekak ko,"aku kata dalam hati.Yuyi ni suka travel tapi tekak dia susah nak terima  makanan  negara yang dia pergi, jadi  Brahim's  dengan sambal ikan bilis & kacang tanah kering sering menjadi penyelamat keadaan.

Enaknya barley lime di sini : )
Muka baru bangun tido
Kalau tak silap aku yuyi minum    honey , mint and honey dew
Ais cappuccino gula-gula hacks
Firdaus peminum vanilla milkshake tegar
Firdaus dengan hazelnut/Vanila milkshakenya
Firdaus bersama siap megoreng. Ayam punya nalar. Lagi sebelah tak habis  aku tapau bawak balik rumah.
Nasi kambing bumbu
 siap mepanggang







Tarikh : 13 April 2013,Sabtu
Lokasi : Ole-Ole Bali LG27, LG, Empire Gallery Shopping Mall, Subang
Peristiwa : Jalan-jalan cari makan




Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )