Wednesday 12 December 2012

A Malaysian Bistro ; De Palma Cafe SACC Mall ; sesekali layan okeylah juge

 Petang sabtu aku dengan anak-makan makan kat  De Palma Cafe SACC  Mall  .Ini merupakan kali kedua kitaorang makan kat sini ,kali pertama 4 bulan yang lepas . Aku pun tak tahu kenapa kaki kitaorang ni boleh melangkah masuk ke sini sedangkan di SACC Mall ni berlambak lagi tempat makan yang sedap -sedap. Adakah ? argh malas aku nak percaya benda karut marut ni.

Pada aku makanan kat sini tak delah berapa sedap sangat tapi kalau sekadar nak mengisi perut yang tersangatlah lapar bolehlah kot.Memang betul pun masa kitaorang makan kat sini perut masing-masing pun tengah lapar.
model lelaki  yang berjaket kulit warna coklat  dan  lelaki yang berkemeja kotak biru putih bukan orang  yang sama.
akak dan adik yang sentiasa menghuru harakan keadaan
root beer float gula-gula hacks
milo ais yuyi
nasi kukus ayam percek gula-gula hacks ; aku konpius dengan ayam percek yang terlebih garing lagi terlebih hitam sampaikan rasanya ala ala sedikit kayu arang
yes, aku makan tomyam lagi bersama nasi putih ; tomyamnya membuatkan aku kopius,  spesis tomyam negara mana pun aku kurang pasti.
Fish & chip Firdaus 
lamb chop yuyi



Cuti selang sehari ni yang buat aku lemah nak pergi kerja . Nasib baiklah aku tak de cuti kalau tidak aku kaut cuti dari hari senin.





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

1 comment:

Kakcik Seroja said...

Cuti kakcik ada 3 hari lagi. Rasa macam tak cukup je... kalau boleh nak cuti sampai hujung tahun! :)

Pengikut Tegar : )