Monday 2 June 2014

Grilled black pepper chicken, Grilled Mushroom Chicken ; Secret Recipe


Terasa lamanya tak makan grilled black pepper chicken Secret Recipe. Terlalu lama,  masa tu jagung kukus yang kat sebelah chicken tu pun tak ujud lagi. Entah bila dorang dapat idea buh jagung kukus mengantikan salad dengan hirisan bawang besar gedabak, aku rasa better dulu kot berbanding jagung kukus marang kerapu kepunder marangsekeper ni.



Tak sah kan kalau tak tunjuk gigi

kira spontan ke ni????
Memikirkan PS kat rumah
Aku dan adik pilih grilled black pepper chicken , gula-gula hack pilih grilled mushroom chicken .  
Adik gilerrrr,  makan bersama  pasword WIFI Secret Recipe



cik yuyi pilih  spaghetthi aglio olio  dan milkshake






Tarikh :  1 June 2014, Ahad
Lokasi : Secret Recipe , Tesco, Malaysia








Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )