Sunday 10 November 2013

Shopping ; Hero Market best

Hero market je pun tapi jangan pandang sepi ..................... layan jugak shopping barang dapur kat sini  . Memandangkan Hero ni   berdekatan dengan rumah yuyi, jadi  dia dah selalu  ke sini cuma aku je  yang baru nak berjinak-jinak dengan tempat ni. First time shopping barang dapur kat sini, aku  terus jatuh cinta semua barang ada . Jangan tak caya kat sini juga ada   Red's Revenge ,kedai  menjual pelbagai  aksesori , bag dan kasut wanita.Semalam sempat juga yuyi sambar aksesori dan sepasang  kasut  dari sini.







Tarikh : 9 November 2013, Sabtu
Lokasi



Peristiwa ; shopping  ala kadar





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

No comments:

Pengikut Tegar : )