Tuesday 12 November 2013

Tempat jatuh lagi dikenang , inikan pula bisness yang pernah menjadi sumber rezeki aku suatu ketika dahulu

Senang citer.... hidup jangan mendongak langit sangat... sesekali pandang rumput dibumi. Bukan apa takut kita tak perasan bila  rumput bertukar kaler . Pepatah melayu juga ada menyebut "Tidak akan hilang bisa ular yang menyusur akar..*baca cam gaya samy Vellu* . Sesungguhnya semua orang ada jasa mereka tak banyak sikit tetap jasa ye dak. Mak bagi doploh sen , dengan duit tu kita beli cikades.Berjasa juga mak kepada kita walaupun kita tahu mak tak berapa nak ada duit pada masa tu???  walaupun mak kita tu cleaner je tapi nampak tak pengorbanan di situ?   harus  up cleaner sebab arwah mak aku cleaner office & toilet. Masa tu kita tahu  mak  keja cleaner demi membesarkan anak-anak cuma kita tak memahami situasi mak.Ha ha ha bila yuyi baca entry ni mesti dia cakap aku "emosi lebih"

Blog crazymoney, Avon, Leno, Tupperware , Rorine, Menang Gelas,produk eriesya spa, produk reena's cosmetic  terima kasih kerana pernah menjadi sumber rezeki aku bagi membesarkan  anak-anak, maaf beribu maaf  kalau ada yang tak tersenarai dalam list.

Berbalik pada tajuk entry, hari  jumaat lepas,  selepas  balik keja yuyi ajak aku  temankan dia beli barang kat  Avon. Alahai.. rasa dah lama tak jejak kaki  ke kedai Avon. Lepas   beli barang avon, kitaorang menyeberang jalan menuju ke Fruity Bakery and Cafe.
Sempat sambar buku avon...makcik masih ahli avon nyahhhh

Sementara menunggu makanan sampai, kita bukak dulu hasil rembatan di Avon
Kasihan yuyi, baru nak belajar jadi feminin.Geram betul dia kat aku.Mana taknya setiap kali dia mengayakan aksesori yang baru dibelinya didepan cermin, aku bantai gelakkkk.
ha ha ha ciannya yuyi baru nak berjinak-jinak dengan  aksesori rantai
alo alo comelnya cincin yuyi

Aiman tak kisah  perfume mahal murah  aiman sembur
Chicken sizzling  with manyak manyak carrot.



















Tarikh : 8 November 2013, Jumaat
Lokasi : Fruity Bakery and Cafe, Klang
Peristiwa : beli barang Avon




Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

1 comment:

JunAina said...

Akak pun tak pernah kisah bab mahal murah minyak wangi ni asal wangi asal kita mampu beli. Guna jelah...:)

Pengikut Tegar : )