Saturday, 20 June 2015

Rahsia adik kekal bertenaga sepanjang bulan ramadhan

Salam ramadhan,


Bukan rahsia kak ton ye, rahsia adik .Syukur Alhamdulillah hari ni dah  masuk hari ketiga kita berpuasa. Kengkawan tengah buat apa tu? Cik ina tengah update blog. Hehehe. Lepas sahur dan buat apa yang patut buat cik ina terus tidur  dengan adik sampai pukul 11. Bangun tidur terus kemas rumah ,lepas tu basuh kasut sekolah adik. Adik pun tolong  cik ina kemas rumah sekali. Salute adik .bertenaga sungguh dia  dalam bulan puasa ni .Kalau nak bertenaga macam adik , boleh amalkan minum jus tok guru dan makan kurma semasa sahur.


Dah hampir setahun adik amalkan minum jus tok guru,Alhamdulillah adik tak mudah letih dan  takde lagi mengantuk kat sekolah walaupun malam dia  tidur  lewat .


Adik memang tak pernah miss makan kurma semasa sahur dan berbuka puasa.


Adik masa sahur hari pertama puasa. Suker tau tunjuk gigi.















Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Facebook for female

facebook makcik suka masak

My bideo

My instagram

My instagram
skodeng jangan tak skodeng

Selamat datang