Saturday, 28 February 2015

Rancangan last minit : berkelah di air terjun Sg.Gabai

Salam Sabtu,,

Entry  di sini  cik senah  bagitahu tak nak update cerita berkelah dekat Air terjun  Sg.Gabai masa cuti tahun baru cina kan,  tetapi selepas menjumpai dalam hp gambar  masa berkelah hari tu tetiba cik senah berubah fikiran dan sekarang nak update cerita berkelah itu.


 
Macam-macam ada.Abaikan juadah yang agak berselerak di situ. Nasi lemak air tangan cik senah dilupa jangan.
 

Tu dia jejaka tampan di sebalik pokok. Kasihan gula-gula hacks malam semalam jatuh motor dekat roundabout rumah yuyi. Nasib baik luka sikit je.

Alo lo lo so shuwittt, adik makan ayam goreng

Suatu masa dulu,gula-gula hacklah yang paling manja dalam ramai2 anak cik senah. Tapi semenjak dia dah besar  dah kurang sikit manja.








 Sekian saje cerita perkelahan cik senah bersama family di Air Terjun Sg.Gabai semasa cuti Tahun Baru Cina yang lepas. Tepuk tangan untuk diri sendiri kerana berjaya mengupdate blog hari ni.













Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Facebook for female

facebook makcik suka masak

My bideo

My instagram

My instagram
skodeng jangan tak skodeng

Selamat datang