Wednesday, 28 January 2015

Zuan bikin panas sentap dengan Mas Idayu


 Salam Rabu




 


Bila terbaca  gosip   zuan  kat  Beutiful nara ni , cik senah rasa terpanggil  nak up entry sebab situasi yang sama pernah berlaku pada cik senah. Tak perlulah rasanya cik senah  letak link entry wartawan  yang agak femes dan pernah sentap dengan cik senah  suatu ketika dahulu tu . Sedikit pesanan untuk Zuan ,  arwah mak cik senah pernah cakap , kalau rasa kita tak boleh orang cakap kasar atau gurau kasar dengan kita,  kita jangan cakap kasar & gurau kasar dengan orang. Dah tentu orang tak buat kita.. Maaf cakaplah, tak  jantan lelaki kuat sentap . Owh cik senah kat sini rasa nak baling selipar jepun je  dengan lelaki nak sentap sentap ni.~cik senah anti kaki sentap~ #sentaptakdapatapa









































Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Facebook for female

facebook makcik suka masak

My bideo

My instagram

My instagram
skodeng jangan tak skodeng

Selamat datang