Sunday 7 September 2014

sup ekor, western style D'Tavern sedap

5 september 2014, Jumaat..Terpaksa bekerja dan menghadap seseorang dalam keadaan  diri tengah tak sihat ,sakit sebenarnya.Tapi nak buat macam mana? Redholah, Kehidupan harus diteruskan.
Lega....dalam keadaan otak dan badan tengah tak berapa stabil syukur Alhamdulillah dalam masa tak sampai 3 jam aku dapat menyelesaikan tugas yang boleh dikategorikan penting jugaklah dalam hidup seseorang.
Aku masih lagi memerlukan rawatan doktor, petang tu lepas habis kerja yuyi drop aku kat klinik,kemudian dia terus ambik Firdaus dari sekolah. Selesai mendapatkan rawatan,yuyi bawak aku dengan Firdaus makan di D'Tavern  berhampiran.

Senyum jangan tak senyum,tu diaaaa lamb shank dah depan mata
Adik bersama nasi buttter dan chicken ala kingnya

Sup oxtail style western

Ekornya seketui je,tapi besar puaslah jugak makan

 tekak tengah takde selera sedap jugak makan  ceasar salad

Roti biasa ni boleh menjadi luar biasa bila dimakan bersama butter
Vanilla milk shake feveret  firdaus


Entah kenapa,setiap kali tengok banana split ice cream yuyi ni tangan aku ni ringan je nak ketuk kepala dia.







D'Tavern Restaurant
Port Klang,9,11, 15,
Ground Floor
Bangunan D'Tavern,Jalan Depoh
Pelabohan Kelang










Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )