Thursday 9 January 2014

Trip memancing 2014 ; Aruan tasik

Setelah sekian lama menyepi dari dunia pancing InsyaAllah kemungkinan besar pada tahun 2014 ni, suami aku akan kembali aktif memancing dan membantu kawannya yang aktif mengorganize trip memancing wohhhh,sesi memancing ikan bermula ; di penghujung tahun 2013 suami dapat habuan ikan talang anggaran 4 kilo kemudian diikuti Aruan tasik anggaran 7kg-10kg) petang semalam. Nampak gayanya tak de peluanglah aku nak cuti 13 /1 atau 15/1 atau 16/1 dah ada orang bagitahu aku awal-awal yang dia nak cuti pada tarikh tersebut. Apasal pulak nak bagitahu aku?  haktuiii,tengah syok  syok update  entry nak bagi korang baca ada pulak yang  spoil kan mood aku.Terus hilang idea .
Aruan tasik    (anggaran berat  7kg-10kg), kalau tak silap aku
Di belakang Aruan tasik ada ikan Jenahak
Adik pada mulanya agak takut mendekati Aruan tasik ni kerana size nya yang agak besar .Tapi bila aku bagitau dia yang ikan tu dah tak bernyawa dan tak boleh mengigit lagi  dengan sepantas kilat dia duduk di sebelah  ikan tu sambil tunjukkan isyarat peace.














Tarikh : 8 January 2014, Rabu
Lokasi : Rumah sendiri















Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )