Saturday 11 January 2014

TCRS harga boleh bawa berbincang ????????

Tengahari rabu ,lepas hantar adik  pergi sekolah yuyi ajak aku  pergi Giant, aku  on je sebab memang ada plan nak beli  barang  pun . Setelah hampir sejam berlegar -legar dalam Giant masing-masing kelaparan, dan kami cari food court untuk mengisi perut. Menyampah tau, setiap kali masuk food court Giant ni tak pernahlah  yang tak ramai orang.  Bila nampak ramai orang yuyi  tarik tangan aku, dia geleng kepala tanda tak nak makan kat situ. Dia ajak aku makan  TCRS.


our foods
Kopi O [hot] -RM3.50
3 layer tea -RM5.80
Haishhh macam tak percaya je  total bil lebih kurang RM27 termasuk minuman
Yuyi cakap kat aku kalau setakat nak makan berdua lebih baik order ala carte menu  je at least tak delah membazir nanti..




















Tarikh : 8 January 2014, Khamis
Lokasi , TCRS Giant Bukit Tinggi













Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )