Friday 29 November 2013

Jangan suka jadi watak kedua yang kononya nak bagi sokongan kat mak hero

 Ekceli hari ni tak de plan pun nak update blog, entahlah tetiba je hati  rasa nak menconteng diblog, harap-harap cerita  ni dapat mereleasekan  tension aku.  Ceritanya begini....pada zaman dahulu  ....damainya suasana, mergastua dan unggas bebas ke sana ke mari  mencari makanan, tapi semenjak mergasmuda berhijrah ke mari suasana kehidupan mula berubah.......bla bla bla.  lemaslah ...aku bukan pompuan  yang gemar  bercerita pasal  anak  kembung perut , anak sembelit  kat jantan. Jujur cakap pompuan kaki sibuk aku boleh terima lagi  tapi kalau jantan ni  geliksss sikit. Susah ..bila tak tegur kata kita sombong bila dah tegur 24jam dia nak tegur kita plak. Setakat tegur tanya khabar aku okey lagi, tapi kalau dah sampai sibuk  nak tanya  pasaipa aku bising pagi-pagi  buta , tu dah macam annoying je  .Bos aku pun tak pernah pedulik apa aku buat, she know better  what i did last summer why you bizi body, Oh my English. ..... Serious talk, sekarang ni kalau dia lalu aku sanggup  tekan-tekan kalkulator  berlakon konon- konon sibuk....Eiiiii  takut bila  dia bukak mulut nanti aku  smash dia  nangisss owhhhh.

Oh my English ,Stop talking nonsense we jump to cerita   dari  rumah puteri pucuk kecubung   kita orang ke Subang Empire ;
Oh my mak english
Apa yang sedang berlaku di sini?
Eiiii rabbit???
macam comel je, macam rabbit je. Rabbit comel . Me memang suka rabbit *me manja macam Lana Nordin tak? cakap sambil usap usap ekor rabbit*
Barley lime
amboi!!! biasa lagi tangan tu nak cilok cumi-cumi goreng gula-gula hacks
Firdaus makan siap mengoreng
Aku makan nasi campur .Interesting dengan  sate lilit tu
Yuyi makan  kambing bumbu

Lepas makan  kitaorang pergi ke Subang Parade di seberang jalan  temankan yuyi beli aksesori untuk dipakai masa annual dinnernya  nanti.
Dari Jay Jay (no that penyanyi 80an ye)  Bukit Tinggi sampai ke Subang Parade mencari aksesori, entah macam mana yang dia nak pilih pun, aku tak tahu
Macam ada unsur unsur kaplamyanga je kat sini : )
 Macamlah  kedai Acheh di  kawasan rumah aku tak de jual axion??????

















Tarikh : 24 November 2013, Ahad
Lokasi : Empire Subang, Subang Parade, Jaya Grocer
Peristiwa : Jalan-jalan hujung minggu









Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

1 comment:

Hantu Kak Limah said...

Seb baek gua jenis lalu tutup mata.. x der ar nk trpandangkn jantanis jantanis di level itu...kihkihkihkih...
Seyes...pndang beruang lg ok kut...
Walaupn kt level gua ad spesis itu..hikhik

Pengikut Tegar : )