Wednesday 13 November 2013

gilerrrrr ko tak pilu........

Kalau aku kat tempat Dato CT mahu bertimba-timba keluar air mata  lepas  baca komen  kat sini dan  sini .

Alahai  CT cian ko tegur salah timing .Bila CT kena hentam aku teringat pesanan Yuyi "kalau tak tahu  apa-apa  lebih baik diam. *mak ingat pesanan anak ko mampu*  Pada pendapat aku  lebih baik CT  memberi lebih  tumpuan kepada vokal pelajar  Akademi Fantasia 2013 tak lama lagikan final. Aku main petik je ni,rumah aku bukan ada astro pun.





Ikhlas dari rakyat biasa

MAKCIK TEMPE
































Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

No comments:

Pengikut Tegar : )