Wednesday 14 August 2013

Syawal 2013 kami ; Pagi Syawal Garden Terrace Swiss Garden Golf Resort & SPA Damai Laut

Suasana syawal kami tahun ni sama saje seperti syawal tahun-tahun yang lepas .  Garden Terrace Swiss Garden  masih setia menjadi  saksi kemeriahan  satu  syawal kami. Aku redho andai itu ketentuannya.Hanya padamu Ya Allah aku panjatkan rasa syukur kerana aku masih lagi diberi kesempatan  untuk merasai nikmat berhari raya bersama dengan orang yang tersayang.Tiada apa yang lebih mengembirakan aku apabila bangun saje dari tidur wajah insan tersayang dah berada di depan mata.Semua kenangan bersama mereka akan kusimpan rapi dalam hati. Satu persatu kenangan lalu yang merobek hati telah kuhapuskan.Aku harap  syawal kali ni bukan yang terakhir bagiku : (

Pagi syawal kami  berada di Garden Terrace Swiss Garden Golf Resort & SPA Damai Laut 
Bukan sedondon  ia mungkin kesilapan teknik pengcahayaan
Masih kesilapan teknik pengcahayaan. Swiss Garden prihatin kerana sudi menyajikan kami juadah hari raya
Maintain makan nasi lemak dipagi syawal
Lontong  Garden Terrace terbaek
Buat pertama kalinya yuyi berbaju kurung peplum
alo alo comelnya anak aku ni
Terlebeh sudah
akak dan abang
yuyi interframe

Cantik jugak  baju kurung moden  peplum biru 
                                                          

                                                                     ********

Hari raya pertama makan tengahari di Garden terrace
motip suami aku order sup ekor??????
yuyi order sup ayam kampung
Adik maintain makan nasi
kueh teow goreng tetap menjadi pujaan hatiku


Gula-gula hacks makan cordon blue versi swiss garden

 ********

Sarapan pagi dihari raya kedua.




Tetiba tangan ni gatal ambik nasi dagang kan aku dah kata hidangan buffet adakala boleh membuat kita tersasar dari apa yang kita fikirkan

********
Mengalas perut di Garden Terrace sebelum pulang  ke rumah
Bukan blackout 505 ia mungkin kesilapan teknik pengcahayaan
Hidangan buffet  adakala boleh menjadikan kita manusia yang berupaya  makan nasi bersama dengan salad atau kek : )
seabass berkrim dan kupang goreng rempah kata aku 

Daging black pepper Garden Terrace terbaek kalau tidak takkan sanggup tebalkan muka ambik  dua kali 






Tarikh : 8 Aug 2013 & 9 Aug 2013
Lokasi : Garden Terrace Swiss Garden Golf Resort & SPA  Damai Laut
Peristiwa : Cuti Hari Raya 2013











Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )