Wednesday 31 July 2013

Persiapan Raya 2013 paling sederhana ; Datin Sally perlukan ketenangan.............

Masa aku tengah  hazab menahan sakit peot nilah  dia sibuk nak tanya soalan yang bukan-bukan. . Pakkal  suami, kalau orang lain dah lama aku hempuk. Susah sangat ke nak paham orang  peot?Kalau tak faham ,duduk je diam diam di situ . Itu satu hal , yang satu hal lagi aku benggang, tadi masa nak turun  pantry   makan ubat tahan sakit  ada seseorang  mengekori aku dari arah belakang. Pucat juga aku masa tu. Sebaik saje aku tolak pintu pantry   , seseorang   tadi ikut masuk sekali dan  menonong  bukak  pintu peti ais. Motip  orang jantan bukak peti ais dalam bulan posa?&$*. Ekceli aku  tak pedulik pun depa nak  bukak peti ais dalam bulan posa ni cuma aku  tak berapa nak  berkenan dengan orang jantan yang  suka menyibuk hal orang betina. Ikutkan hati mahu je  aku sepak budak tu masuk dalam peti ais.  

Tinggalkan sekejap cite pasal peot ye. Minggus lepas  hari jumaat yuyi  bawak aku  cari baju  raya ,stok stok datin Sally  kat Optimo dan Peace collection  Alam Sentral je..  bila vip, vvip dato dan tans sri   sakit perut masuk toilet gak  jadi takde hal lah  kalau datin sally nak shopping di kedai baju besa-besa   yang tumbuh macam cendawan  tumbuh selepas hujan kat Alam sentral ni.



Raya tahun ni adik dengan abang pasti nampak bergaya macam Aaron Aziz : )
Datin Sally ada bagitahu yuyi  yang datin  hanya pakai tudung yang rega bawah RM30.Kebetulan  masa Yuyi  pergi JAKEL beli baju melayu untuk gula-gula hacks dengan Firdaus dia ternampak  Ariani   tengah sales jadi dia belikan  aku  sekali 3 helai tudung Ariani.
Abaikan peta Australia  dibelakang tu, sila fokus kepada Model Ariani saje
tauke peace collection tengah kira untung rugi syarikat

Abaikan yang lain , sila fokus kepada  model peace collection

gula-gula hack, abaikan kepala firdaus tu

baju raya datin sally cum baju kerja.ko mampu ke?






Persiapan Hari Raya  salah satunya gunting rambut
Kedai gunting rambut area rumah yuyi.Gula-gula serasi  gunting rambut kat sini.











Tarikh : 26 July 2013 & 27 July 2013 Jumaat&Sabtu
Lokasi : Malaysia
Peristiwa : shopping, gunting rambut







Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )