Monday, 13 May 2013

Kasih sayang antara kami ; cukup kami saja yang mengetahuinya

Setiap orang ada cara yang tersendiri untuk mengekspresi perasaan cinta dan  kasih sayang terhadap pasangan dan keluarga tersayang. Perasaan cinta kasih sayang itu sebenarnya boleh  diekspresikan dalam berbagai bentuk .Ekceli kami respek sangat -sangat  dengan mereka yang pandai mengekspresikan kasih sayang  melalui kata-kata,kata-kata cinta, kata-kata romantis kad ucapan berisi bahasa puitis,belaian,pelukan, ciuman  dan kesantunan tingkah laku   Sejujurnya kami tak pandai nak mengekspresikan cinta kasih sayang kami dengan cara sebegitu.Kami ada cara tersendiri untuk  mengekspresikan cinta kasih sayang  kami, mungkin korang pun ada cara tersendiri , semua ni terpulang pada diri masing-masing.Tepuk dada tanya selera.

Ok, stop cite pasal ekspresi cinta kasih sayang.Kita cite pasal perjalanan yang tidak dirancang pulak,rancangan awal nak ke pasar malam kat area rumah tapi entah macam mana boleh tersasar sampai ke Jaya Jusco Bukit Tinggi, aku pun tak tahu ?Aku kurang pasti apa tujuan sebenar kami ke sana.
Tetiba je kurasakan yang Firdaus berada di luar negara Malaysia
Yuyi mulai membelek-belek pilihan dihati
Bila dah penat meronda  seluruh Jaya Jusco, kitaorang survey tempat makan. akhirnya tanpa dirancang kami layan "RASAMAS" 
cikgu dengan anak murid mengulangkaji pelajaran bersama-sama
Kasihan.......gula-gula hacks baru putus cinta dengan jururawat. Nak ku pinangkan anak dara pakcik jual murtabak yang comel tu, dia senyap tak de respon.
haish!!! kat rumah tak delah serajin ni .......
We all memilih mirinda strawberry : )
Malam tu aku dengan yuyi tak jamah nasi, kitaorang  dah kenyang sebab sebelum keluar rumah  dah siap isi perut  . 
Ayam percek pilihan kami 
set menu untuk 4 orang syukur Alhamdulillah lebih dari cukup 




Kata ganti nama diri kami ; mewakili seluruh ahli keluarga aku : )



Tarikh : 12 May 2013
Lokasi : Rasamas
, Jaya Jusco Bukit Tinggi
Peristiwa : Jalan -jalan hujung minggu, Happy mothers day





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Facebook for female

facebook makcik suka masak

My bideo

My instagram

My instagram
skodeng jangan tak skodeng

Selamat datang