Friday, 5 April 2013

Tip untuk mendapatkan bibir seksi macam Angelina Jolie




Bibir yang kering pecah akan membuat penampilan seorang wanita kurang menarik. Dah tentu -tentu wajah kita nampak tak bermaya.  Apa yang kita nak tunggu lagi .Mari kita melembapkan bibir dengan  Mentholatum lipbalm .Dengan Mentholatum lipbalm bibir kita akan kekal lembap , kekal cantik dan yang penting kekal seksi sepanjang hari.Sabau jelah kan baru je  beberapa hari pakai lipbalm dah propa, kah kah itu pun lipbalm tu  secara  tak sengaja aku  terjumpa  bawah katil masa   mengemas bilik Firdaus. Aku syak tu  yuyi punya . Alhamdulillah, rasanya lipbalm ni macam serasi dengan bibir aku.Kalau dah serasi dengan bibir aku memang tak de maknanya aku nak  pulangkan semula kat yuyi. syyyy aku buat bodoh je

Tak nak bebel panjang nanti  harimau bodon tu  mengaum.Mencik betul  dengan siharimau ni. bodon bodon bodoh babiol tenuk tapir. Tak moh cite pasal siharimau bodon  tu.....haish tak sabar rasanya  tunggu yuyi dengan gula-gula hack balik malam ni : )

Facebook for female

facebook makcik suka masak

My bideo

My instagram

My instagram
skodeng jangan tak skodeng

Selamat datang