Wednesday 17 April 2013

Servings featured are for illustration purposes only. Aku tak setuju.................

Hari ni aku sedikit bizi: )


Rutin harian
Bila ayam spicy Korean Crunch ni di charged 20sen seketul haruslah keseluruhan  ayam itu dilitupi dengan sos istimewa korea seperti gambar ayam spicy korean crunch  yang terpampang kat dinding restoran KFC.
 
Cheezy wedges large wajib order dua
Bila anak aku suka makan ayam ni haruslah aku  beli 10 50 kali ,bak kata anak aku.
Whatever it is aku tetap suka ayam spicy korean crunch ni : ) ha ha ha saje nak bagi orang tu bengang , orang tak pernah susah macam orang tu memanglah suka nak memilih makanan. Aku orang miskin asal halal aku bedal.








Tarikh : 12 April 2013
Lokasi : rumah sendiri
Peristiwa : Juadah Makan malam






Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )