Thursday 7 February 2013

Peristiwa ini berlaku bulan lepas tapi aku tak ingat tarikhnya......................

Kejadian itu berlaku terlalu pantas. Kerasnya hatimu kawan, bersabarlah wahai dewi penglipurlara. Adakah kita sekarang senasib juga, atau ada beberapa orang lagi yang menerima nasib sama macam kita. Bagaimana nasib kita .Adakah kita  senasib dengan melukut yang  tempatnya hanya ditepi gantang.Haish apa yang aku merepek kan ni? aku nak cerita pasal apa sebenarnya ni????????????? Merapukan , biasalah bila tengah sengugut bercampur pulak dengan sakit gigi otak aku melalut.la aku nak cerita makan-makan kat Restoran black canyon sebenarnya, boleh aku meraban ke cerita lain pulak????????

Impian dan cita -cita gula -gula hacks nak membeli rumah yang terletak di hadapan bangunan AEON Jusco Bukit Tinggi tak pun dia  tunggu yuyi sewa rumah kat depan bangunan tersebut.Senanglah kau nak pagi petang siang malam kau boleh bertunggu tangga  kat Jaya Jusco : )


budak ni pedengki kalau aku ambik  gambar akaknya. 
motip mata macam tu???


 Tak sihat pun masih nak minum ais blended ; cerita bulan lepas ye
Gula-gula hacks makan nasi bersama roasted chicken dan fried mix vegetables
Aku tak tahu  apa yang aku order , nasi tomato berbungkus telur dan bergaul dengan isi ayam kot????
ayam serai
Fusilli Chicken Tom Yam sedap
motip sosej goreng dibelah macam tu ? Kalau kegkawan makan di sini aku prefer kengkawan ambik set yang Firdaus makan ni.
Anak-anak aku ni memelik, pantang jumpa kerusi senaman ogawa nanti  masing -masing mulalah ambik tempat : )


ni lagi sorang tak boleh  bertemu dengan mesin urut Ogawa








Whislist 2013 (di mataku ada RM)

BR1M 2.0 -duitnya dapat minggu depan

BROM -  penantian satu penyiksaan , demi maruah wa rela menanti walau seribu tahun, takkan goyang walau badaikan melanda

angpau dari MIL - sekurang-kurangnya RM100-kiv tunggu 10/2, *dasar menantu mata duitan*

Handphone Sony Cybershoot K800i -suami dah belikan minggu lepas bagi  mengantikan hp yang lama yang  dah rosak- Orang semakin jalan ke depan aku  tetap berjalan undur ke belakang, orang gilakan.









Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )