Tuesday 8 January 2013

Sia-sia kukorban selama ini jika kasihku jika hati ku kau guris oh oh ; peperangan baru nak bermula

 Terasa diri amat terhina kau lakukan. Tak tak aku tak terasa terhina , semalam kau yang cakap kau terasa terhina bila aku  tertawa sinis.Maafkan aku kengkawan , tadi ingatkan  nak cerita pasal makan makan kat Black canyon  tapi oleh kerana gangguan makin ketara dari perempuan mental yang entah apa yang dia nak pun aku kurang pasti makanya aku terus hilang mood . Aku nak transfer gambar pun tak senang dari tadi ,  asyik kring kring krong krong telefon berbunyiii  (wonderpet) Ingatkan tadi bila aku dah turuti kehendak dia suasana kembali tenang tapi tak rupanya..............apa nak jadi dengan perempuan mental ni. Itulah saper suruh buat aku mental? kan aku dah X kau dalam hidup aku. Lebih baiklah kau ubah sikit perangai  tu, kau tahu tak?semalam masa aku tenung muka kau tepat-tepat seriously sayang muka kau bukan setakat ada garis penuaan tapi ada garis kementalan juge disitu.


aku syorkan  kau guna produk ni, garenti garis penuaan kat muka  kau hilang opsss maaf tak hilang pun cuma nampak samar.



Oleh kerana aku tak de berduit sangat ,  membelek -belek taman sekangkang kera aku ni adalah cara yang terbaek untuk aku  menghilangkan/menyamarkan/mengurangkan  (dan perkataan seumpama dengannya) garis penuaan kat muka . Jangan marah tau.
                                     I love Daiso bery much, RM5 je tau bekas bunga ni......
 Semakin segar pokok ni, beberapa bulan dulu kelihatan kejung , haish  tak sia-sia aku menyapunya dengan Olay regenerist : (
ku petik ulam ni dari taman sekangkang kera ku




Sekian saje cerita aku dan taman sekangkang kera ku yang sentiasa menjadi pojaan hatiku


Hari ni aku bizi sikit , ada sedikit urusan di Jeddah opsss salah tempat tu...biarlah rahsia..semakin meroyan aku lihat perempuan tu di sana. shyyy kawan ku tolong perhatikan sikit perempuan tu mana tahu dia bertindak mengikut arahan kepala lutut dia.

Akhir kata buat  semua peminat (bukan penyokong ye, apa barang penyokong tu) *tanpa peminat saperlah  CT* okeylah CT love uolls tetiba curi perkataan  peminat tegar KPOP








Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )