Friday, 4 January 2013

Daiso Daiso tak habis-habis dengan Daiso

 Entah kenapa otak aku dengan anak-anak suka sangat nak ingat Daiso bila ke Harbour Palace. Kat Daiso tu tak de banyak benda yang menarik pun tapi tak kira nak juge pergi situ. Mungkin keinginan nak ke situ kuat disebab kat situ banyak barang-barang yang comel .Keadahnya kalau tak menghabiskan duit tak sah kan? . Nampak je setiap barang RM5 tapi kalau dah 10 barang tak RM100. Tapi nak buat macam mana dah lumrah segelintir orang perempuan  suka  nak menghabiskan duit dengan membeli barang-barang yang tak berfeadah.ha ha ha  Alah bukan semua barang  yang orang perempuan beli  tak berfeadah tapi selalunya barang yang tak berfeadah tu lebih banyak dari barang yang berfeadah.
Alah kat Habour Palace je pun, kebetulan masa tu  tengah angin kuat.

Dorang bajet kamera yang aku guna ni boleh ambik gambar dorang terbang.pui pui pui

Sibuk nak berposing depan Daiso sekangkang kera tu 
 Yuyi bajet JLO bila pakai topi putih, yang budak sorang lagi tu sibuk nak menyepit topi yuyi.
Sarung tangan JLO aku yang jadi mangsa.Aku tak faham kenpa Firdaus nak sangat beli benda alah tu?
 Entah apa kegunaan benda alah tu pun aku tak tahu.
 Tengoklah anak-anak aku ni tak habis-habis nak main dengan benda alah tu.Kang ada yang kena sepit dengan benda alah tu
 Hasil pencarian di Daiso, nampak sangat aku bajet Malaysia ada musim sejukkan. Harus aku pakai masa  kat ofis .

 ko mampu eyeshadow RM5, bajet macam selalu  pakai eyeshadow.
Bajet duk eksimo, setiap malam  aku tidun pakai stoking ni : )



Sekian saje cerita aku , family dan Daiso.




Dari   peminat tegar barang Daiso












Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Facebook for female

facebook makcik suka masak

My bideo

My instagram

My instagram
skodeng jangan tak skodeng

Selamat datang