Wednesday 5 December 2012

Thai salam MBO ; Jangan pandang remeh

Bila kukenang masih ramai  pembaca yang sudi menjengah ke sini biarpun di  sini tiada cerita terkini ,aku hampir  menitiskan air mata .Perasaan sedih , gembira, terharu bergaul menjadi satu.Maafkan aku kerana membiarkan blog ni sepi tanpa berita.Bukan aku sengaja tak nak update cuma  kebekalangan ni aku terlalu sibuk dengan benda baru .Ekceli tu bukan benda baru, nanti aku update kononnya benda baru tu ye.

Berbalik pada cerita Thai salam ; Melihatkan suasana restoran Thai Salam ni  sunyi sepi 4 bulan lepas aku  batalkan hasrat nak makan di sini .Seingat aku masa tu aku dengan anak-anak berada di pusat urut yang terletak  berhadapan dengan  restoran ni  .Tapi  tak tahu entah kenapa hari tu masa kitaorang lalu je kat depan restoran ni  kitaorang terus teruja nak singgah makan di sini.  Mungkin agaknya masa tu  masing-masing  tengah lapar kot.Syukur Alhamdulillah terjahan  yang tak sia-sia.

 
Saper handsome abang atau saya?
Mestilah saya , adik jangan bengang ngan statement abang ye :(

Kenapa muka adik saya macam tak puas hati je?
 
Bagi sayalah kan kedua-dua adik saya handsome : ) 
 Thai salam terbaek makanan di sini sedap sedap belaka dan harganya pun berpatutan
Silakan minum kengkawan
 Marilah menyusun air batu ke dalam gelas : )
 Buatlah macam rumah sendiri ; saya sedang mencedok nasi ke pinggan mak dan adik saya.
 Bambo lala goreng cili
 Ayam lemon -Feveret anak-anak
  Tauhu sizzling hotplate-feveret yuyi ngan Firdaus  
 Tomyam Thai terbaek; aku pengila tomyan: )

baby kailan goreng ikan masin terbaek spesis tak masin terbaek


Aku bagi 6 bintang untuk THAI SALAM, lepas ni  InsyaAllah  nak bawak suami  makan kat sini aku nak tunggu review dia pulak pasal restoran ni .

Makanan Muslim
Restoran Thai Salam
Harbour Place
Port Klang



Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

1 comment:

Nurul Ain said...

mcm tu la kak...selalu apdet benda-benda gembira.lantak pi la sape yg tak suka tu.tak suka tak payah baca.mental betol org2 mcm ni!

Pengikut Tegar : )