Saturday, 22 December 2012

Saya bukan makcik MLM apatahlagi makcik skim pelaburan emas atau skim cepat kaya

Makcik yang naif memang susah nak percaya benda-benda yang  boleh membuatkan seseorang menjadi kaya raya dalam masa 24 jam. Makcik yang naif   hanya percaya yang seseorang boleh menjadi kaya raya dengan menjual kuih muih atau segala benda yang halal di dunia ni. Itu je makcik nak bagitahu.InsyaAllah makcik tetap pendirian biar makcik miskin nama makcik nak percaya segala macam  skim  yang ada kat muka bumi ni  lamabatlah nampaknya.full stop.

Meh aku nak bagitahu  barang baik punya barang penjagaan badan untuk budak atau orang dewasa yang badan mereka kerap mengalami kegatalan kulit. Layan gambar anak-anak aku  dulu  last sekali  baru layan barang baik tu ye.
Masa Firdaus mula -mula sampai kat tempat ni dia termalu-malu mungkin sebab dah besar kot.
pelan-pelan kayuh
Budak darjah satu cuba nak menyesuaikan diri dengan keadaan sekeliling
Jamu mata sambil jamu selera
Akak dan abang sedang memberi sokongan kepada adik
Good morning Malaysia
monyet ke apa ni?
Mesyuarat tergempar
1 Malaysia , ye ke?
Tak senonoh anak aku ni dilambaknya barangan mandian sebamed di situ.Sila percaya yang aku bukan makcik MLM.
Ya,mak tahu tu  barang penjagaan badan   Sebamed  memang terbaek, anak ku.*baca  dengan intonasi suara Tengku Maria Tengku Sabri)
Anak ku ko ingat ini tempat  perkelahan ke?
Gembiranya budak yang pada awalnya tadi malu, haish geram aku.

Sila abaikan parut nakal  di dahi kanan yuyi.  Pada masa kecilnya dia  memang seorang budak yang aktif .


Sekian saje cerita   sebamed barang baik punya.


Dari makcik yang mempunyai anak yang mempunyai eczema





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Facebook for female

facebook makcik suka masak

My bideo

My instagram

My instagram
skodeng jangan tak skodeng

Selamat datang