Friday 21 December 2012

Hadiah krismas kot................






 Gambar scanner ni adalah imiginasi  tuan punya blog semata-mata, gambar scanner sebenar memang hazab.




Inilah berkat kesabaran aku setelah mengharungi pelbagai onak dan duri akhirnya  sempena christmas day yang tak lama lagi akan menjelang biskut empat segi dengan bangganya I wish you christmas day jeng jeng hadiahkan aku  scanner yang dah separuh abad orang kata hidup segan mati je tak mahu.Lihatlah dunia, penuhlah blog aku nanti dengan gambar atuk nenek  dan  saudara mara aku  di era zaman  60an-90an tak pun zaman retro.Inilah   orang -orang tua   kata pucuk dicita ulam yang mendatang.................


 Sekian saje cerita aku dan scanner


Dari seorang pekerja yang tak  tahu dan tak pernah mengunakan scanner



Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

No comments:

Pengikut Tegar : )