Wednesday 26 December 2012

barang berkualiti dengan harga berpatutan ; apa kata pengguna laundry bag Daiso

Makcik Ina Do Do Cheng
Penthouse Damansara  Height (ko mampu duk penthouse Damansara Height, nak penthouse je) *aku tersipu-sipu malu*

Material kainnya dan zip berkualiti, tahan lasak, payah nak koyak .Tak macam jenama XXXX tu dahlah mahal  baru  sehari dua pakai  dah koyak rabak dekat bahagian  zip. Masuk sebulan hancur berkecai.Gunakanlah laundry bag Daiso tanpa was was.

Anak makcik yang pompuan ni cakap bila membeli belah kat sini dia lupa dunia.Makcik cakap "tak pe ,biar lupa dunia  jangan lupa akhirat".Tetiba je makcik bercakap seperti  *undilah aku sebagai ustazah pilihan*

 Anak makcik yang sentiasa happy bila dapat membeli belah di sini 
 Zip berkualiti
 Puas hati sangatlah dengan kualiti laundry bag daiso 
Sila baca sekiranya anda faham . Pilihlah laundry bag bersize 60 x 60 cm(itu je aku faham)



Sekian saje cerita aku buat masa ni.


Dari makcik yang amat menyukai barang berkualiti dengan  harga berpatutan.*dasar kedekut*





Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Pengikut Tegar : )