Monday, 17 December 2012

Arnab suka makan carrot , arnab tak suka makan biskut empat segi serious

Bercintanya aku nak keja hari ni bila mengenangkan perangai haram jadah biskut empat segi tempoh hari. Seriously aku fedup  setiap kali dia tertinggal kunci dan aku yang menjadi penjaga kunci yang tak  bergaji sering menjadi mangsa. Bapak kaulah macam dalam bilik kau tu ade harta karun dan wang menimbun sepuluh kali kejap kau nak kunci pintu. Kenapa yek aku perhatikan orang susah baru nak jadi kaya selalu berperangai macam tu .Lepas ni kau jaga sendiri kunci bangang kau tu. Spesis chayanunalif  agama simfimpangfang emfempatfat bak kata suami aku bangsa dorang ni suka pusing-pusing cakap.

Berbalik pada tajuk entry aku hari ni ; arnab adalah salah satu haiwan yang Firdaus suka . Aku pernah memelihara dua ekor arnab  tiga tahun lepas kalau tak silap aku masa tu umur Firdaus  3 tahun. Setahun kemudian arnab tu mati , punca kematian masih belum  dapat dikenal pasti sampai ke hari ni.Itu je aku nak bagitahu sudi sudikanlah untuk melihat gambar Firdaus bersama haiwan kesayangan.
















Sekian sahaja cerita arnab tak suka makan biskut empat segi.



dari perempuan yang suka mencicah biskut empat segi dalam air kopi panas.





Sekadar luahan hati


arwah mak pernah cakap yang aku ni degil dan suka buat  sesuatu ikut perasaan dan ikut kepala sendiri..







Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Facebook for female

facebook makcik suka masak

My bideo

My instagram

My instagram
skodeng jangan tak skodeng

Selamat datang