Thursday 29 November 2012

Restoran Coconut Flower ; kerapu 7 bintang kesedapannya aku beri lebih dari 10 bintang

kata blog tempat meluahkan rasa   ;Haruslah aku meluahkan  perkara-perkara    sweet yang telah berlaku pada hari  minggu hari tu : ) . Alah tak delah sweet mana pun , cuma sweet  tang "makan sedap tapi kita  tak keluar duit sesen pun"ha ha ha . Tak sweet kata kau ; Bila aku  cakap kat suami  yang aku nak belanja anak-anak makan kat  tomyam udang dalam kelapa  korang tahu suami aku cakap apa , dia cakap "saya suami awak , biar saya je yang bayar,"sambil mengusap lembut rambutku. ha ha ha tak de maknanya   kalaulah intonasi suara  suami aku macam tu  memang dah buang tabiatlah dia tu. Repeat balik ayat suami aku "biar saya bayar awak simpan je duit awak." dengan intonasi  serius. Lepas dengar   dia cakap cam tu aku pun terus ek elah "awak nak belanja ke ? tak pelah biarlah saya belanja kali ni," sambil mngusap-usap bahu suami. "awak ni apasal."  Bila intonasi dia  dah berubah jadi singa aku menjauhkan diri darinya secepat mungkin.Aku singa dia singa kena faham keadaan diri masing-masing ye dak.Barulah aman dunia.

Jomlah layan gambar

 Nak jugak posing depan restoran
 tomyam dalam kelapa:)
 Entah apalah yang dibualkannya
 sentiasa berdua sorang pakai tangan sorang pakai sudu
 Tahu yang menjadi idaman semua orang
 kailan goreng garlic lagi ; abaikan ibu jari yang menyibuk tu
 yuyi dan gula-gula hacks
 kreativiti suami aku : )
 apa  yang  menarik perhatian dorang yang ada kat belakang tu  : )
 budak yang suka makan tomyam, samalah dengan aku .
 ketam  kam heong
 ikan kerapu 7 bintang stim kicap cair.TERBAEK
 kepala kerapu tujuh bintang stim kicap cair
ketam dan hammer; macam korang tak kenal ye dak.motip?
masa nak balik sempat lagi posing : )




Sekadar luahan hati

Sakit gigi menyepoiltkan mood aku.bertabahlah wahai hati.





Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

1 comment:

PUTUBAMBU said...

uishh..sedap2nya tgk menu akak tu..!

akak inaa,,,,,,, i miss you bebeh!
kita pun dah lama tak update blog

no idealah kak..

Pengikut Tegar : )