Friday, 30 November 2012

Musim mengepaw kaw kaw datang lagi...............


Musim Tora datang lagi dah lama berlalu sekarang ni musim mengepaw pulak tiba . Paw jangan tak paw almaklumlah tak lama lagi sessi persekolahan 2013 akan bermula Jadi nak dipendekkan cerita korang ingat  tak hari tu aku ada bagitau sini  yang aku ada ke Ayamas  beli ayam panggang madu untuk suami.okey , sementara menunggu pekerja ayamas menyiapkan pesanan untuk , aku sempatlah  jugak  aku beli sebuku roti massimo,sebuku butter dan air kotak laici untuk Firdaus  kat  situ.Haish tak sangka dimasa aku sedang sibuk mencari barang tadi, yang cantiknya pada  masa yang sama Firdaus sibuk membelek peralatan sekolah Boboi boy  yang dipamerkan  dirak sebelah kaunter pembayaran.Arghh geram macam manalah dia boleh nampak peralatan sekolah tu.Dia memanglah  tak paksa  aku beli sebelum ni pun dia tak pernahlah lagi    menangis atau menghempaskan badan ke lantai bila mahukan sesuatu barang yang disukainya cuma aku je yang kadang -kadang tersaiko dengan kata-kata dia: )

Firdaus tengah menyibukkan diri  di kaunter pembayaran

Ayam madu kegemaran suami

budak yang  happy dapat paw mak sendiri : )


Selamat berhujung minggu bersama family tersayang



Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Facebook for female

facebook makcik suka masak

My bideo

My instagram

My instagram
skodeng jangan tak skodeng

Selamat datang